Gustavo Correa Mirapalheta

Research Field: Marketing Strategies

Articles: 

Omura, Suely F.; FRANCISCO, E. R.; MIRAPALHETA, G. C. Uso de Analytics em Pesquisas de Satisfação para Melhorias em Customer Experience no mercado B2B. Revista de Estudos de Gestão, Informação e Tecnologia, v. 13, p. 23-36, 2020.

GONZAGA, F. P., CHINI, N., Oliveira, Cláudio Luis Cruz de, MIRAPALHETA, G. C. Facebook Communications Optimization Through Neuroscience Based Statistical Analysis. Espacios (Caracas), v. 37, p. 14-15, n. 2016.

MIRAPALHETA, G. C. O Preço da Incerteza: O Desafio de Precificar os Investimentos em Infraestrutura Logística. Revista da ESPM, v. 2014, p. 104-115, 2014.

TIEPPO, G.; REIS, Germano G.; MIRAPALHETA, G. C. Mozart, Rock e a Ativação do Pensamento Divergente e Criativo. XVII Semead Seminários em Administração, v. Outubro, p. 1-16, 2014.

MIRAPALHETA, G. C.; FREITAS, F. J. Quantitative Modeling in Practice: Applying Optimization Techniques to a Brazilian CPG Company Distribution Network Design (Technical Note). JOSCM. Journal of Operations and Supply Chain Management, v. 6, p. 74-93, 2013.

MIRAPALHETA, G. C.; JUSTO, J. F.; PENEDO, S. R. M. A Feedback System Dynamic Response Analysis by RootLocus Method Using Excel Spreadsheet and XNumbers Add-In Package. International Journal of Electrical Engineering Education, v. 50, p. 69-79, 2013.

MIRAPALHETA, G. C.; QUEIROZ, A.; PRETO, F. N. Relevância de Dois Fatores na Percepção da Qualidade em SACs - RAE/FGV-abr/jun-1999. RAE. Revista de Administração de Empresas, São Paulo, v. 39, n.2, p. 27-32, 1999. 

Book chapters: 

MIRAPALHETA, G. C. Análise da Demanda. In: Edmir Kuazaqui. (Org.). Administração Empreendedora Gestão e Marketing Criativos e Inovadores. 456ed.São Paulo: SEI Universitário, 2015, v. 1, p. 419-419.